Servei gratuit de reserves: Allotjament Apartaments
Restaurants
Rent a car Visites guiades Visites en bici
Flamenc Week-end_creuer Bus_turístic
Grups Empreses

 

Apartaments

ReservesOFERTESLlistat Apartament CondicionsProcedimentsContacta'ns

   
   

CONDICIONS PER A RESERVAR APARTAMENTS:

1

NETEJA: Al final de l'estada, el propietari és el responsable de la neteja de l'apartament, per a llogar-lo als següents hostes. No obstant, el cost de la neteja (de 30 a 50 euros) corre a compte del llogater i ja està inclòs en el preu a pagar. A més, el llogater està obligat a deixar l'apartament en condicions normals de neteja (cuina neta, sense brossa, etc.). En el cas de trobar l'apartament especialment brut, el propietari podrà exigir un preu addicional per la neteja.

Si necessiteu servei de neteja durant l'estada, si us plau, aviseu-nos el més aviat possible per a poder organitzar-ho. El preu es pactarà en funció del nombre de persones i del tipus de neteja requerit.

   
2

CANVI DE LA RESERVA: Un cop confirmada la reserva (pre-pagament realitzat), es considerarà en ferm. Barcelona On Line intentarà adaptar qualsevol canvi (en dates o en nombre de persones), sempre i quan sigui possible atesa la disponibilitat. Per regla general, petits canvis comunicats amb la suficient antelació no haurien de suposar cap problema (com ara afegir o treure 1 dia o afegir o treure 1 persona).

En el cas de dates amb forta demanda (fires, congressos, estiu, vacances, etc.), Barcelona On Line es reserva el dret d'aplicar les següents condicions:

En el cas de voler allargar l'estada o anticipar l'arribada, Barcelona On Line modificarà la reserva, suposant que hi hagi disponibilitat, i us comunicarà per E-mail el nou preu a aplicar. En el cas de no tenir disponibilitat a l'apartament reservat, us buscarem una alternativa.

En el cas de voler reduir l'estada, haurà de comunicar-ho amb la suficient antelació perquè Barcelona On Line pugui trobar altres hostes. Alternativament, podrem canviar d'apartament per a adaptar millor les noves dates de la vostra estada. Si això tampoc fos possible, haurà de pagar l'import de l'estada inicialment pactat, o bé Barcelona On Line pot cancel·lar la reserva.

En el cas de voler augmentar el nombre d'ocupants de l'apartament i suposant que hi hagi capacitat suficient, Barcelona On Line us comunicarà per E-mail el nou preu actualitzat. Si l'apartament no tingués suficient capacitat, us buscarem una alternativa similar dintre de les possibilitats existents.

En el cas de voler reduir el nombre d'ocupants, Barcelona On Line podrà canviar a un altre apartament més petit, a no ser que accepteu pagar el preu inicialment pactat.

   
3

CANCEL·LACIONS: En el cas de tenir que cancel·lar la reserva (sigui per decisió vostra, sigui per la impossibilitat de realitzar un canvi), Barcelona On Line aplicarà les següents condicions:

Si es cancel·la amb més de 2 mesos d'antelació, el propietari està obligat a retornar l'import total del pre-pagament, deduint prèviament les despeses de gestió (fins a un 20% del pre-pagament).

Si es cancel·la amb menys de 2 mesos d'antelació, el propietari només estarà obligat a retornar l'import de l'estada, deduint prèviament les despeses de gestió (fins a un 20% del pre-pagament), si ha pogut substituir la reserva amb una altra de similar.

   
4

CONDICIONS GENERALS: Els apartaments es lloguen subjectes a la llei espanyola i a un contracte de lloguer. Podeu demanar-vos que enviem el contracte que haureu de signar a la vostra arribada per avançat, encara que les clàusules més importants són:

Responsabilitat: Els danys causats a persones o objectes de l'apartament durant la validesa del contracte són responsabilitat del llogater.

Duració: L'estada figura en el contracte, i per tant la validesa d'aquest queda subjecte a l'estada acordada. En el cas de no retornar l'apartament en la data pactada, el propietari podrà exigir un preu doble a l'inicialment acordat més danys i prejudicis.

Danys, deteriorament o manca d'objectes: El llogater és el responsable de l'estat de l'apartament (contingut, parets, electrodomèstics, etc.). En el cas de ruptura, pèrdua, deteriorament, etc. d'algun dels objectes, el propietari pot exigir-ne el pagament de la restitució o arranjament. Si el dipòsit inicialment pagat cobreix l'import, el propietari ho deduirà directament del dipòsit. En el cas contrari, el llogater estarà obligat a pagar-ne la diferència.

   
5

ARRIVADA EN HORES NO LABORABLES: En alguns casos, us demanarem que vingueu a les nostres oficines per al lliurament de les claus, signatura del contracte, etc. Estem oberts de Dilluns a Divendres de 9am a 2pm i de 4pm a 7pm i els Dissabtes de 9am a 2pm. Molt sovint també hi som de Dilluns a Divendres al migdia i després de les 7pm, encara que si heu de venir a aquestes hores, truqueu-nos abans per assegurar-vos de que hi som.

Si l' arrivada a l'apartament es produeix entre les 23 p.m. i les 7 a.m es cobrarà un import extra de 20 €. En qualsevol cas us comunicarem per e-mail si procedeix o no el cobrament d'aquest import.

 
  Version française
   
Barcelona Pàgina principal | Barcelona Hotels | Barcelona Hostals | Barcelona Apartaments

Barcelona Grups | Barcelona Empreses | Barcelona Visites | Barcelona Oci| Barcelona Informació